fredag 3 maj 2013

Två Harry Potter böcker är på väg hem!

Nu har jag äntligen börjat samla på mig alla Harry Potter böcker! När jag växte upp fick min bror alla böcker(Så orättvist!) så jag har aldrig ägt några egna men nu ska det bli ändring på det!

Jag har bestämt mig för att köpa alla begagnade. Det känns onödigt att köpa nya när det finns miljoner begagnade! Så nu har letande börjat..

Jag letar efter de klassiska inbundna böckerna på engelska och jag har hittat två som är på väg hem:

Harry Potter and the Deathly Hallows 
Harry Potter and the Order of the Phoenix


1. Harry Potter and the Philosopher's Stone
2. Harry Potter and the Chamber of Secrets
3. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
4. Harry Potter and the Goblet of Fire
5. Harry Potter and the Order of the Phoenix
6. Harry Potter and the Half-Blood Prince
7. Harry Potter and the Deathly Hallows

Det kommer definitivt bli en omläsning när jag har fått hem alla böcker!

2 kommentarer:

  1. Jag håller också på med omläsning nu, har inte läst dem sedan de kom ut.. men har bara kommit förbi den första än så länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj då var det länge sedan du läste dem :) sist jag läste dem var säkert 5-6 år sen så det är oxå ett bra tag sen, det ska bli riktigt kul att läsa om dem nu!

      Radera