fredag 16 augusti 2013

Nya böcker #24 - Loppisfynd & E-böcker!

Jag var på loppis i helgen och snubblade faktiskt över en YA-bok. Ungdomsböcker brukar annars vara väldigt svåra att hitta begagnade...

Boken jag hittade var första delen i Vampire Academy-serien av Richelle Mead
Törst - Richelle Mead

Jag har medvetet inte läst den här serien innan eftersom jag inte har varit så sugen på att läsa den men den senaste tiden har den lockat mer och mer(kanske eftersom den ska bli film).. Men planen var att läsa den här serien på engelska men för 5:- kunde jag inte motstå den svenska versionen.

Sen har jag köpt tre böcker till min läsplatta! Jag ska på minisemster nu nästa vecka och då ville jag ha lite nya böcker till plattan. Det bästa med läsplattan är att man kan ha böckerna hemma på 1 sekund! 

Valet föll på:
All our Yesterdays - Cristin Terrill
The End Games T. Michael Martin
Another Little Piece - Kate Karyus Quinn
Hoppas bara de är bra och spännande!


4 kommentarer:

  1. Var inte heller så sugen på att läsa VA, lånade första på biblan och sen var jag fast! Inte dåligt fynd det där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej! det ska bli kul att se vad jag tycker om den.

      Radera
  2. Jag var inte heller så sugen på att läsa VA i början, men ska låna hem de två första och se vad jag gillar. Another Little Piece är jag väldigt nyfiken på.

    SvaraRadera