söndag 4 augusti 2013

Nya böcker #23


När jag kom hem från Barcelona hade jag ett mycket trevligt paket att hämta ut från Adlibris. 
 Awake at Dawn - C.C Hunter (Shadow Falls #2)
Taken at Dusk - C.C Hunter (Shadow Falls #3)
Jippie! Fortsättningen på Born at Midnight som jag tyckte mycket om! Det ska bli så KUL!!

Denna veckan har jag varit i småland en runda och då blev det ett besök på Kosta Outlet och i deras bokaffär gjorde jag tre fynd! 40kr/bok!
Varsel - Stephen King
Det här blir en perfekt höstbok! Frågan är bara om den är lika obehaglig som filmen(The Shining), jag hoppas den är ännu hemskare!

Det lockande stålet, bok 1&2 - Joe Abercrombie
Den här fantasyserien dyker upp med jämna mellanrum i bloggsfären så när de bara kostade 40kr var jag tvungen att köpa hem dem! Jag hoppas de är läsvärda. De recensioner jag har läst har varit mycket positiva. 

2 kommentarer:

  1. Den enda som inte lockar här är Stephen King. har lite svårt för hans böcker.

    SvaraRadera