lördag 14 september 2013

Intresserad av bokbyte??

Hej!

Är det någon som är sugen på böcker? Jag har rensat ut min bokhylla och tänkte kolla med er om ni är intresserade av några av titlarna innan jag skänker bort dem.

Böckerna kostar inget så det enda ni måste stå för är frakten. Jag kan skicka både med Posten och med Schenker, det spelar ingen roll (Schenker brukar vara billigare).
Så är ni intresserade av någon/några av böckerna skicka ett mail till fridaa148@gmail.com så kan jag kolla upp vad frakten skulle kosta innan ni bestämmer er!

Hör av er om det är något annan ni undrar. Hoppas ni hittar något ni är sugna på att läsa, här finns massvis med riktigt bra böcker!!

Inbunda:
Det yttersta argumentet, Bok 1 - Joe Abercrombie (Sve)
Enders Spel - Orson Scott Card (Sve)
Gycklarens Arv- Kersti Vikström (Sve)
Cirkeln och Pilen - Patrick Ness (Sve)
Deluxe - Anna Godbersen (Sve)
Världskrig Z - Max Brooks (Sve)
Maze Runner - James Dasher (Sve)
Ashes - Ilsa J. Bick
Pocket/Häftade:

Tystnaden i bruset - Patrick Ness (sve)
Beautiful Creatures bok 1 - Kami Garcia & Margaret Stohl (Eng)
Förvrängd - Gena Showalter (Sve)
Befriad - Gena Showalter (Sve)
Insnärjd - Gena Showalter (Sve)
The House at Riverton - Kate Morton (Eng) Bruten rygg
Tyst - Hannah Harrington (Sve)
The Iron Wyrm Affair - Lilith Saint Crow (Eng)
Virals - Kathy Reichs (Eng)


De Utvalda: Mostrets Dotter - Kristin Cashore (sve)
Gossip Girl: The Carlyles - Cecily von Ziegesar (eng)
Gossip Girl: Bok 1-11 (Sve)
The It Girl: Bok 1-5 (Eng)
The Reckoning - Alma Katsu (Eng)
Berättelser från Engelsfors - Seriealbum (Sve)


13 kommentarer:

  1. Mina bokbytesböcker böcker http://marklarsbooks.blogg.se/2013/february/byta-bocker.html

    Jag vill väldigt gärna ha rör mig inte, men även borde vara död och walking dead serien, men se om du hittar något hos mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag hittade tyvärr inget jag inte hade läst eller något jag var intresserad av..

      Radera
  2. Skulle kunna vara intresserad av Dracula och Macbeth. Själv byter jag bort Amatka av Karin Tidbeck, Tretton skäl varför av Jay Asher och Blue Bloods av Melissa De La cruz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tyvärr inte intresserad av någon av av de titlarna.

      Radera
  3. Jag skulle kunna tänka mig Beautiful Creatures mot Leaving Green Island av Em Barrett. Har tyvärr inget annat jag kan tänka mig att bli av med för tillfället :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Nja den är jag inte så intresserad av. Men här gärna av dig igen om du hittar några andra titlar du vill byta bort :)

      Radera
  4. Har uppdaterat mitt bokbyte, titta gärna om du hittar nå du vill byta rör mig inte mot http://marklarsbooks.blogg.se/2013/february/byta-bocker.html

    SvaraRadera
  5. Jag skulle jätte gärna vilja ha Jane Eyre, men jag tror inte du hittar någon du vill ha av mig så skulle du kunna tänka dig att sälja den? Om du vill kolla i alla fall så har du länken här: http://jennifershorna.blogspot.se/p/bokbyte.html

    SvaraRadera
  6. Är intresserad av Walking Dead-böckerna och Berättelser från Engelsfors. Titta in här och se om du hittar något intressant (http://jenny.jennytranslation.com/bokbyte/). Om du inte gör det är du villig att sälja böckerna?

    SvaraRadera
  7. Åh! Jag vill köpa: Dålig Karma av David Safier!! Har visserligen lite böcker som jag själv vill bli av med, men tvivlar på att det är något ur intresse... Twilight-böckerna (inbundna), Freja - Johanne Hildebrandt, Skam - Karin Alvtegen.. Kommer på de just nu, men kan kolla OM du vill sen när jag är hemma! :)

    SvaraRadera
  8. hej! jag skulle vilja köpa gossip girl böckerna och tyst. hur mycket kostar de? du kan maila mig på juliawest1@live.se

    SvaraRadera