söndag 23 februari 2014

Cover Reveal: 4 fantastiska nya omslag!

Det har släppts en hel hög med ny fantastiska omslag på sista tiden! Förutom de två tidigare omslagen jag har visat upp i veckan(här&här) så är här fyra nya böcker som är fortsättningar på serier jag har planerat att läsa!! Alla de här omslagen är så grymt snygga och passar utmärkt ihop med de tidigare böckerna i sina serier!
Gathering Darkness - Morgan Rhodes
Releasedatum: 9 december 2014

Hela serien:


In a Handful of Dust - Mindy McGinnis
Releasedatum: 23 september 2014

Hela serien:


 
Sanctum - Madeleine Roux
Releasedatum: 26 Augusti 2014

Hela serien:


The Perilous Sea - Sherry Thomas
Releasedatum: 16 September 2014

Två av tre omslag i den här serien:

Vad tycker ni? Har ni läst någon av de här böckerna??

8 kommentarer:

  1. Jag har inte läst någon utav dem, men är sugen att läsa alla. :)

    SvaraRadera
  2. Har inte läst någon av dem, men Falling Kingdoms och Not a drop to drink serierna är jag väldigt nyfiken på :) Visste inte att det skulle komma en andra bok till Not a drop to drink.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä jag trodde oxå att Not a Drop to drink var fristående så jag blev oxå rätt förvånad. Jag har inte vågat läsa vad uppföljaren handlar om men som jag fattar det är det inte en direkt uppföljare utan den följer några andra människor i samma värld..

      Radera
  3. Falling kingdoms och Grave mercy-serien som du pratade om tidigare verkar riktigt bra, och ursnygga omslag också! Ska helt klart kolla upp dem :)

    SvaraRadera
  4. not a drop to drink och asylum klickade jag hem direkt nu.. SÅ snygga! Hoppas de är bra också;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gjorde du bra! Jag har Asylum här hemma och hoppas jag får tillfälle att läsa den snart!

      Radera