måndag 24 februari 2014

Fem Frågor!

Den här lilla enkäten har jag sett på flera olika bokbloggar den senaste tiden och jag blev lite sugen på att göra den själv!

1. En bok som jag ännu inte läst, men verkligen ser fram emot:
Jag har massivs med böcker jag ser fram emot men just nu är jag väldigt sugen på att läsa:
Jag har haft den i bokhyllan i en evighet men läste baksidan samt första sidan för någon dag sen och blev väldigt sugen på att läsa den!

2. Den bästa boken jag har hemma:
Det är typ omöjligt att svara på! Förutom Harry Potter böckerna har jag väldigt många ruskigt bra böcker hemma.. 
Några av mina favoriter!

3. En bok som jag önskat vore bättre och som kanske var lite onödig att köpa:
Önskar verkligen att jag hade tyckt bättre om den här än vad jag gjorde!

4. Någon bok som jag var jättepepp på när jag köpte den, men som har blivit stående:
Jag vill SÅ gärna läsa den här boken när jag köpte den men det har aldrig blivit av, men jag planerar att göra det nån gång....

5. En bok som jag köpt mest för att den hade vackert omslag:
 
Köpte den här boken på bokrean förra året mest för att omslaget var så himla fint! Jag har väl planerat att läsa den nån gång, frågan är bara när??


2 kommentarer:

  1. Vilken rolig liten utmaning. Tror jag snor den till min blogg! ;)

    SvaraRadera
  2. Eller hur! det tycker jag absolut du ska göra! :)

    SvaraRadera