måndag 3 mars 2014

Månadsrapport - Februari

Vindens Namn, del 2 - Patrick Rothfuss
Vindens Namn, del 1 - Patrick Rothfuss
Curtsies & Conspiracies - Gail Carriger
Gone Girl - Gillian Flynn
Spy Glass - Maria V. Snyder
Stjärnmärkt - Jessica Spotswood

Lånat på biblioteket/E-böcker:
 The Walking Dead, Vol. 10: What We Become
Ignite Me - Tahereh Mafi
Fracture Me - Tahereh Mafi

Lästa böcker: 7
Lästa seriealbum: 1
Lästa noveller: 1
Böcker på engelska: 5
Böcker på svenska: 4

Bästa boken:
Ja Ignite Me så klart! Fantastisk!

Största överraskningen:
Det var egentligen ingen bok som överraskade mig speciellt mycket. De jag trodde skulle vara bra levde upp till förväntningarna.

Sämsta boken: 
Hmm Gone Girl fick lägst betyg men den är verkligen inte dålig. Men jag läste så nästan bara väldigt bra böcker den här månaden så Gone Girl hamnade längst ner på listan.

Snyggast omslag:
Ignite Me är har ett sjukt snyggt omslag men jag gillar verkligen Curtsies & Conspiracies omslag oxå! Så himla snyggt!

Kommentarer: 
Läslusten håller i sig och jag har hunnit med att läsa rätt många böcker den här månaden. Har avslutat två fantastiska serier, läst fortsättningar på tre stycken och börjat på en ny. Är sjukt ledsen över att Shatter Me serien är slut men den var en grym avslutning så får väl vara nöjd med det! Jag är förövrigt så himla peppad på The Kingkiller Chronicle serien. Jag har läst den första boken och den var SÅ bra!!! Recension kommer men, LÄS den!

Planer för Mars:
I Februari lyckades jag hålla mig till att bara börja på en ny serie och jag hoppas jag kan hålla mig till nått sånt i Mars också och fortsätta att prioritera påbörjade serier. Jag har lite dålig koll på vilka böcker som släpps men det är antagligen ett flertal titlar som jag mycket gärna vill ha och läsa!

Vilken var er favoritbok i Februari och ser ni fram emot någon speciell bok i Mars?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar