onsdag 9 april 2014

Nytt till läsplattan! #45

Jag har köpt en ny spännande bok till min läsplatta! 

Cruel Beauty av Rosamund Hodge
Jag har hört så mycket bra om den här boken som ska vara en retelling av Skönheten och Odjuret fast en lite mer förvrängd version där hon tvingas gifta sig med sin fiende samtidigt som hon har som uppdrag att mörda honom. Hallå? Kan det bli annat är bra?? :)

Ja den låter ruskigt bra och jag är väldigt sugen på att börja läsa den nu på direkten, speciellt eftersom jag har lite problem med att boken jag läser just nu: Never Fade. Jag fastnar inte riktigt i historien och känner mig lite ointresserad av karaktärerna..

2 kommentarer:

  1. Åh, det här är ju en av mina favoritböcker! Hoppas du gillar! :)

    SvaraRadera
  2. Den var väldigt speciellt men oxå väldigt bra :)

    SvaraRadera