söndag 31 augusti 2014

Tomt på bloggen!

Sen jag har kommit hem från Grekland förra tisdagen har jag haft SÅ mycket att göra, det har varit jobb, födelsedagar, träning och en massa andra saker så jag har inte hunnit med bloggen i den utsträckning jag vill :( Jag tror det blir lite lugnare från och med nästa vecka så jag hinner koncentrera mig lite mer att lägga upp inlägg och så!

Men jag har inga recensioner att lägga upp! Så konstigt, då man i vanliga fall har ett par på kö som bara väntar på att publiceras. Saken är den att jag läste inga fantasyböcker under semestern och det känns inte så relevant att lägga upp recensioner på de böckerna jag läste. Sen har jag som sagt haft fullt upp att jag knappt har hunnit läsa NÅGONTING de här dagarna. 
Så inga utlästa böcker = inga recensioner :( 

TRÅKIGT! Jag måste se till att få mer läs- och bloggtid! Viktigt!! Jag har ju typ 300 böcker som jag vill läsa nu!

Gärna några av de här:
Ser inte den här bokhögen fantastiskt spännande ut?

6 kommentarer:

  1. Jag har varit sugen The 100 ändå sedan jag såg första avsnittet av tv-serien men jag har hört att boken ska vara ganska tråkig i jämförelse. Om du läser den och tycker om den är jag 100 % säker att jag kommer plocka upp den också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha jag hoppas jag kan läsa den snart och tycker om den så du oxå kan läsa den :)

      Radera
  2. Den där högen ser oerhört spännande ut. Och med tanke på att jag faktiskt har läst alla utom The Diviners, och älskat/tyckt mycket om dem så tycker jag att du ska läsa dem asap. ;) Och börja med Unwind(!!), Unspoken, eller Grave Mercy. :)

    SvaraRadera