onsdag 13 augusti 2014

Waiting on Wednesday - Vecka 33


Waiting on Wednesday började hos Breaking the Spine och är ett sätt att visa upp kommande böcker som man verkligen ser fram emot!


Blod och Stjärnstoft
Av Laini Taylor
Releasedatum: 5 September 2014
Laini Taylor är tillbaka med den andlöst spännande fortsättningen på Mörk ängel, första boken i trilogin om Karou.
Här måste hon bestämma sig för hur långt hon är villig att gå för att hämna sitt folk. Fylld av skönhet och omöjlig kärlek, hemligheter och svåra val för Blod och stjärnstoft berättelsen om Karou och Akiva vidare. De befinner sig på var sin sida i ett urgammalt krig som nu vaknar till liv igen, och Karou samlar en monsterhär i ett land, bestående av blod och stjärnstoft.

Kommentarer:
Jag har väntat och väntat för att sen vänta lite till.. Men nu ÄNTLIGEN börjar det närma sig releasedatumet för den svenska versionen av Days of Blood & Starlight, den andra boken i den fantastiska trilogin om Karou. Jag byter mycket ogärna språk mitt i en serie, speciellt om jag redan har den första boken hemma i en annan version. Så jag har snällt väntat på den svenska översättningen som snart är här. Jag hoppas för guds skull att det är en bok väl värd att vänta på!

2 kommentarer:

  1. Den här är jag också riktigt sugen på! Mörk ängel var väldigt speciell men jag tyckte om. Och så är omslagen så väldigt fina i bokhyllan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen en serie som sticker ut! Mm de är så fina i bokhyllan :)

      Radera