torsdag 21 maj 2015

Bookhaul #63

Nya böcker!! Det var nästa TVÅ månader sen min sista bookhaul, rätt imponerande faktiskt!! Jag har jobbat på min hög med olästa böcker och varit väldigt restriktiv med nya rec.ex eller inköp av böcker! Men nu har det trillar in lite fina exemplar här hemma!

 Döden på Nilen - Agatha Christie
Badortsmysteriet - Agatha Christie
Det är 125års jubileum för Agatha Christie detta året och Bookmark kommer ut med nyöversättningar av några av hennes mest populära titlar. Älskar de retro omslagen! Det är kommer bli perfekt sommarläsning, jag är väldigt peppad på lite mordmysterier :)

 Anna och den Franska Kyssen - Stephanie Perkins
Enklav - Ann Aguirre
Modernista har verkligen tagit gigantiska steg framåt när det kommer till deras utgivning, de bara spottar fram den ena fantastiska boken efter den andra. Perkins bok har jag inte läst men Enklav är en av mina favoriter! Den kan jag verkligen rekommendera! 

Mistborn: Sista Riket - Brandon Sanderson
Alltså, hallå? Ännu en genidrag av Modernista. Har precis läst ut den och den är så fantastisk! En så fängslande värld och en av de bästa böckerna på länge. 

 Från Adlibris:
Shadow Study - Maria V. Snyder
End of Days - Susan Ee
OMG! Hur efterlängtade är inte de här böckerna!! Jag är ett trogen fan av Snyder och längtar tills jag får börja läsa den här boken. 
Sen jag läste ut World After i december 2013(!) har jag väntat på den här boken, nu är den här! Jag förväntar mig ett episkt slut på den här serien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar