torsdag 23 juli 2015

Några nya böcker! #65

Denna veckan har jag fått hem tre nya fantastiskt fina inbundna böcker som jag är mycket glad över!

The Heart of Betrayal - Mary E. Pearson
Andra boken i The Remnant Chronicles! Eftersom jag gillade den första väldigt mycket så har jag nu rätt höga förväntningar på den här boken. Men det ska oavsett bli väldigt kul att läsa den! :)


Harry Potter and The Philosophers Stone - J.K Rowling
Harry Potter and the Chamber of Secrets - J.K Rowling 
Nya Harry Potter böcker!! I de nya brittiska omslagen! Jag är väldigt exalterad och glad över mina nya böcker. Min Potter samling är väldigt inkomplett då den består av bok 4-7 på engelska i de gamla omslagen och de böckerna är väldigt slitna. Tanken har ju alltid varit att komplettera så jag har bok 1-3 i de gamla omslagen oxå men nu har jag ändrat mig och har alltså börjat samla på mig den här nya versionen istället!

Jag gillar verkligen de nya omslagen, de är färgstarka och väldigt mysiga att titta på. De slår dock inte de nya amerikanska omslagen men det skulle kännas så fel att inte ha den brittiska versionen så då kör jag mer än gärna på de här omslagen! Ser verkligen fram emot att köpa de andra böckerna framöver.. 


2 kommentarer:

  1. Åh, de nya Harry Potter-omlagen inbjuder verkligen till läsning! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har också de nya omslagen till HP, fast pocket och jag är lite småkär i dem! <3 De är till skillnad till de gamla roliga och fräscha :)

    SvaraRadera