onsdag 2 september 2015

Waiting on Wednesday - Vecka 36

Waiting on Wednesday började hos Breaking the Spine och är ett sätt att visa upp kommande böcker som man verkligen ser fram emot!

Six of Crows
Av Leigh Bardugo
Releasedatum: 29 September 2015
Ketterdam: a bustling hub of international trade where anything can be had for the right price—and no one knows that better than criminal prodigy Kaz Brekker. Kaz is offered a chance at a deadly heist that could make him rich beyond his wildest dreams. But he can't pull it off alone...

A convict with a thirst for revenge.
A sharpshooter who can't walk away from a wager.
A runaway with a privileged past.
A spy known as the Wraith.
A Heartrender using her magic to survive the slums. 
A thief with a gift for unlikely escapes. 

Six dangerous outcasts. One impossible heist. Kaz's crew is the only thing that might stand between the world and destruction—if they don't kill each other first. 

 Kommentarer:
Denna boken låter HELT fantastisk! Jag älskade Bardugos första serie The Grisha triology och jag kan inte annat än att förvänta mig ett till stordåd i den här nya serien. De utspelar sig i samma underbara värld som de tidigare böckerna och jag längtar väldigt mycket tills jag själv har ett exemplar här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar