tisdag 13 oktober 2015

Ny höstläsning! #68

En gigatisk thriller och tre härliga deckare har hittat hem till mig och kommer bli perfekt nu till hösten!

 Jag är Pilgrimen - Terry Hayes
Jag är inte den fösta att kasta mig över en ny thriller men den här verkade så bra att jag inte kunde motstå den. Den är enorm men jag tror den kommer att vara riktigt bra att det är värt att läsa alla 791(!) sidorna!

Fem små Grisar, 4.50 från Paddington & Par i Brott av Agatha Christie

Detta är bok 3-5 av Christies böcker jag har här hemma i denna otroligt snygga utgåvan. Jag ÄLSKAR omslagen som Sara R. Acedo har gjort! Det här är perfekt höstläsning och det ska bli så mysigt att krypa upp i soffan och läsa dessa böckerna!




2 kommentarer:

  1. Jag älskar omslagen till den här utgåvan av Christies böcker, de är så snygga! Vill ha dem alla!

    SvaraRadera